måndag 11 oktober 2010

Så här beställer du boken

Boken kan köpas eller beställas direkt av författaren Maria Österåker.

Boken kostar 32 € / bok. Priset innehåller finsk moms 9 %
Därtill kommer frakt. Inom Finland är frakten 4 € per bok och till Europa 5 € per bok.

Enklast gör du så här:

1) Betala in 32 € / bok + fraktkostnad per bok (4-5 €) till konto 495800-128433 (Kvevlax Sb)
För er som bor utanför Finland är kontonumret IBAN: FI52 4958 0010 0284 33 och koden Bic: HELSFIHH

Alltså, två böcker inom Finland blir 32+32+4+4 : )

2) Mottagare är Österåker & Österåker Ab (Fo-nr: 1526057-7)

3) I meddelanderutan skriver du adressen dit boken/böckerna skall sändas.

4) Du behöver inte skriva hur många böcker du beställer, det ser jag från summan

5) Jag kan garantera att jag är en ärlig människa (jag ställer ju till och med upp i församlingsvalet!), men om det känns bättre går det bra att inom Finland även beställa boken mot postförskott. Då plussar du till 3,60 € till summan och så betalar du först när du hämtar ut boken på posten. Din adress meddelar du mig då på kvinnorochkakor@gmail.com

5) Om du har frågor eller behöver ge mig ytterligare information om din beställning når du mig på +358 50 462 9093 eller kvinnorochkakor@gmail.com

5) Om du är ett företag och vill köpa flera böcker fixar vi det enklast genom att du tar kontakt med mig på kvinnorochkakor@gmail.com eller +35850 462 9093

Boken sänds inom två arbetsdagar från att jag har tagit emot din beställning.

Tack!

1 kommentar:

  1. Vi är en finansiell institution, vi lånar ut till individer och företag i ekonomiska svårigheter.
    Alla individer eller företag som kan respektera våra klausuler kan kontakta oss direkt via e-post för att dra nytta av vår ekonomiska hjälp.
    Våra lånevillkor är enkla och väl definierade.
    Med betydande kapital under vårt bälte är vi bäst att hjälpa dig och hjälpa dig att lösa alla dina problem. Tidsfristerna fastställs enligt våra kunders månatliga budget för att underlätta återbetalningen.
    Om du har projekt att förverkliga eller om du är i ekonomiska svårigheter kan du kontakta oss via e-post utan ytterligare försening. Med en ränta på 3% hjälper vi individer från 30.000 till 10.000.000 KR. Och vi informerar företagen samtidigt om att kursen inte förändras.
    Kontakta oss via e-post om du behöver ett lån.

    E-post: simondurochefort@gmail.com

    SvaraRadera